Saya Ta Sombong

orang selalu cakap saya ni sombong . no lha . saya ta sombong . sumpah . bila orang mintak nombor . nak ngorat ke . saya ta layan . mesti orang kata sombong . saya bukan nak jadi sombong . tapi terpaksa jadi sombong . saya bukan lawa pun . cantik pun teda . comel jauh bezanya . saya pelik bila orang kata . saya comel . cute . cantek . im queens of ugly . im not pretty . yang pasal saya menolak cinta orang . bukan sebab sy ta nk . tapi saya ta nak orang menyesal . saya kurus kering sangat . so skinny . tinggi pulak . orang selalu keji . jatuh kan air muka . kata saya ni tiang api . lonjong . bila orang gelakkan saya . saya turut tergelak dan memberi kan senyuman terima kasih yang teramat sangat . tapi nobody know . camne saya rasa . kadang-kadang sepupu sepapat belah ayah semua ejek . sekeping . sekerengpeng . saya senyum je yang terukir . bila saya couple . mesty ade lha a few boyfriends yg menyatakan tidakpuas aty . suh saya berisi . kalau lha saya boleh berisi sikit . dah lama saya buat . tapi saya ta bole . saya mengaku . masa saya tulis ni . mengalir air mata saya :'(